Kuten olen aiemminkin täällä todennut, jollet pääse itse asialle, niin laita kaverisi ü Shoppailu sujuu kotisohvalta kun kerrot tarpeeksi tarkasti mitä tarvitset ;o)

Tällaista olen useammn vuoden metsästänyt IKEAsta, tuloksetta! Ovat aina olleet loppu taikka eivät vaan ole osuneet silmään. Joten kun kaverini lähti ikeassa käymään, niin toi hän tämän minulle kun siellä sellainen vihdoin oli (tosin kävivät kahdessa ikeassa ja tämä tuli vastaan vasta toisessa, tosin minun ostosteni takia ei pelkästään sinne toiseen huristeltu ü)

767688.jpg

Kyseessä on siis minikasvihuone, jos jollekin ei valjennut kun sitä ei oltu vielä tuossa vaiheessa pystytetty ü

Nämä pyysin myös tuomaan, noita vastaavia minulla on jo ennestään käytössä, näissä uusissa vaan oli se paha puoli, että ne piti itse koota :oO Ei kiva. Ei yhtään. Mutta kyllä ne vaan kokosin, noissa laatikoissa meni vaan hermot, siis oikeasti HERMOT ja muutama ärräpää tuli lennäteltyä ja pöytäkin kärsi vähän damagea...Mutta pääasia kai, että sain pikkutilpehööriä taas ojennukseen (ja hyvän syyn ostaa vähän lisää, sillä laatikoita on vielä muutama tyhjillään...ü) Nämä ovat siis Fira-lipastoja.

767706.jpg