Omat lapsuuden aikaiset kiiltokuvat ovat kyllä kansioissa tallessa, muttei niihin tietenkään sovi askartelumielessä koskea, sillä ne on tietyssä järjestyksessä! Pahin uhkaus jonka siskoni heitti minulle lapsuudessa, oli kesken tappeluiden huudahdettu: "Jollet heti lopeta, sotken mun kiiltokuvat!" Ja pakkohan se oli lopettaa kun olin omien kiltsujeni lisäksi järjestänyt suurella vaivalla myös siskoni kiiltokuvat järjestykseen kun en kestänyt sitä että kansion sivuilla oli sikinsokin koiria, kissoja, vauvoja ja enkeleitä Ü

Nyt olen ostanut hieman koira-aiheisia kiiltokuvia

767708.jpg

Näitä samoja on kyllä lapsuuden kansioissakin, mutta näitä voi KÄYTTÄÄ!!

Keijuihin, varsinkin Kukkakeijuihin, olen tosi rakastunut ü Tällaisia meillä ei lapsuudessa kyllä ollut, mutta oli kyllä yksi keiju-aiheinen kirja jossa esiteltiin erilaisia puiden keijuja, saman tekijän kyllä ü Kirjassa oli ihania runoja, oma suosikkini oli Joulupuu, harmikseni en tiedä missä kirja on mutta ehkä löytyisi kirjastosta?! Oli muistaakseni suht pieni, kapea ja sinisävyinen kanneltaan. Mutta tässä siis nämä kiiltokuvat

767749.jpg

Ihania, eivätkö olekin! Ü